تمامی نکات لازم برای انتخاب هاست مناسب
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تمامی نکات لازم برای انتخاب هاست مناسب



هاست در اصطلاح، به سرور، یا کامپیوتری گفته می شود که توانایی ذخیره و نگهداری فایل های وب سایت شما را دارا می باشد. این فایلها می توانند صفحات وب سایت، عکسها، فایلهای CSS، جاوا اسکریپت و یا هر هاست پربازدید نوع فایل دیگری باشند.

در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را خرید هاست انجام می دهند، خرید هاست هاست باز خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز هاست باز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده خرید هاست نمی شود.

فرق هاست ایران با هاست خارج در چیست؟
هاست های ایران به دلیل وجود سرور ها داخل کشور، سرعت هاست باز نمایش بالاتری دارند که خیلی محسوس نمی باشد.
webhosting
همچنین چنانچه از نرم افزار هایی نظیر ویبولتین نال شده استفاده می کنید، هاست باز پیشنهاد ما استفاده از سرور های داخل ایران است زیرا تحریم نمی باشد.

هاست های خارج به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی ترافیک هاست باز و پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می دهد،به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی می شوند، در خارج خرید هاست از ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.



در صورتي که پهناي باند ماهيانه اختصاص يافته به خرید هاست سايتم تماماً مصرف شود ، هاست باز و یا حجم وبسایتم تکمیل شود چه اتفاقي براي سايتم خواهد افتاد؟
این موضوع به شما اطلاع رسانی می شود ، تا جهت ارتقا هاست به بسته بالاتر اقدام کنید.دراینصورت اطلاعات سایت شما هیچ تغییری نمیکند.



سیستم عامل سیستم بنده ویندوز است، ایا مشکلی ندارد از هاست لینوکس استفاده کنم؟
خیر، هیچ مشکلی وجود ندارد و این موضوع کلا بی ارتباط است و شما با استفاده از هر سیستم هاست باز عاملی(ویندوز،اندروید،لینو�  �س و…) می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.



بنده از جای دیگری هاست خرید کرده ام، بدلیل نارضایتی خرید هاست ، میخواهم هاست خود را از هاست باز تهیه کنم،ایا امکان انتقال وجود دارد؟
بله، مشکلی وجود ندارد و انتقال توسط همکاران ما انجام خواهد شد.
منبع:
هاست , خرید هاست, هاست پربازدید





:: برچسب‌ها: هاست , خرید هاست, خرید هاست پربازدید, هاست نامحدود, خرید هاست ارزان ، خرید هاست لینوکس ، فروش هاست ، هاست لینوکس ،سرور مجازی ، سرور اختصاصی و هاست دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: